miércoles, 11 de abril de 2012

Hej Matemetik - Du og jeg


Vi to på en BarCafé køber os en KaffeThe (oh yeah) 
Min hånd fletter ind i din - jeg siger du er min (oh yeah) 
Storby, træt trafik, sidder fast i dit blik (oh yeah, oh yeah) 
Dit smil trænger ind i mig - flammerne bevæger sig (oh yeah) 
Du & Jeg - afsted på kærlighed 
Du & Jeg - to-enighed 
Du & Jeg - total tilfældighed 
Du & Jeg 
Vi to brænder op i nat - kig kig på mig skat (oh yeah) 
Sig til mig at du elsker mig, så skyerne de fjerner sig (oh yeah) 
Stormflod, tyk tyfon - hey du dér, er der nogen? (oh yeah, oh yeah) 
Dit smil tør mig op igen, op i mit stille sind (oh yeah) 
Du & Jeg - afsted på kærlighed 
Du & Jeg - to-enighed 
Du & Jeg - total tilfældighed 
Du & Jeg 
Uh-oh-uh-oh-uh-oh 
Uh-oh-uh-oh-uh-oh 
Uh-oh-uh-oh-uh-oh 
Uh-oh-uh-oh-uh-oh 
Afsted på kærlighed 
Total tilfældighed 
Afsted på kærlighed 
Uh-oh-uh-oh-uh-oh 
Uh-oh-uh-oh-uh-oh 
Uh-oh-uh-oh-uh-oh 
Uh-oh-uh-oh-uh-oh 
Du & Jeg - afsted på kærlighed 
Du & Jeg - to-enighed 
Du & Jeg - total tilfældighed 
Du & Jeg 
Uh-oh-uh-oh-uh-oh 
Du & Jeg 
Uh-oh-uh-oh-uh-oh 
Du & Jeg 
Uh-oh-uh-oh-uh-oh 
Du & Jeg

No hay comentarios:

Publicar un comentario